Informacje Ogólne

Sklep internetowy, działający pod adresem www.lovelymakeup.pl, prowadzony jest przez firmę "Wibo" z siedzibą w Kartuzach.

Dane Sprzedawcy:
Wibo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k
ul. Kościerska 11, 83-300 Kartuzy
NIP : 5892008751, REGON: 221578660

Nadawcą przesyłek jest:
Wibo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k
ul. Kościerska 11, 83-300 Kartuzy 

Sklep internetowy prowadzi sprzedaż kosmetyków za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia przyjmowane są bezpośrednio przez stronę www.lovelymakeup.pl lub e-mailem. Zamówienia poprzez stronę www.lovelymakeup.pl mogą składać klienci, którzy założyli indywidualne konto w sklepie www.lovelymakeup.pl i zalogowali się na swoim indywidualnym koncie kupieckim oraz klienci nie posiadający konta klienta w sklepie www.lovelymakeup.pl kupują, jako goście.

Realizacja zamówień:

Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej - przesyłką poleconą.  

Realizacja zamówienia płatnego z góry rozpoczyna się po otrzymaniu potwierdzenia opłacenia transakcji od operatora przyjmującego szybkie płatności internetowe lub po otrzymaniu mailem potwierdzenia wysłania przelewu na konto.

Dokładamy wszelkich starań, aby zamówiony towar wysłać w ciągu 5 dni roboczych od zaksięgowania płatności na naszym rachunku.

Zamówienia, które nie zostaną opłacone w ciągu 2 dni roboczych od dnia ich złożenia są automatycznie anulowane (nie są realizowane).

Klient może wycofać złożone zamówienie e-mailem pod adresem [email protected]

Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

Minimalna wartość zamówienia dla wysyłki w Polsce to 30 zł brutto, chyba, że konkretna promocja stanowi inaczej.

W przypadku braku dostępności produktów administrator sklepu zamieszcza stosowną informację na stronie internetowej sklepu przy opisie danego produktu. 

W przypadku umieszczenia takiej informacji z jakichkolwiek powodów po przyjęciu zamówienia Sprzedawca jest uprawniony do odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 30 dni. 

W ciągu 14 dni od anulowania zamówienia Wibo zwróci należność klientowi na wskazane konto.

Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki.

Dokonując zakupu Klient zgadza się na otrzymywanie informacji w myśl ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

Dostawa towaru:

  1. Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej - przesyłką poleconą.
  2. Dokładamy wszelkich starań, aby zamówiony towar wysłać w ciągu 5 dni od zaksięgowania płatności na naszym rachunku.
  3. Towar jest zabezpieczony i zapakowany w kopertę bąbelkową.
  4. Nadawcą paczki jest: WIBO Monika Adamczak.
  5. Koszt dostarczenia przesyłki pokrywany jest przez kupującego. 

Sklep nie ponosi odpowiedzialności za błędne lub niepełne dane adresowe (brak numeru ulicy lub nazwy Firmy, jeśli wysyłka nie jest na adres domowy) podane przez Klienta skutkujące niedostarczeniem przesyłki (brak możliwości znalezienia przez listonosza adresata przesyłki). Wysłanie zamówienia po otrzymaniu przez Sklep zwrotu przesyłki jest możliwe jedynie po dokonaniu dodatkowej wpłaty za dostawę. Dlatego prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na podanie prawidłowych i kompletnych danych oraz wpisanie ich w odpowiednie miejsca w formularzu. 

W przypadku wątpliwości co do poprawności danych prosimy o kontakt mailowy ze [email protected]

Więcej informacji na stronie: 

Wysyłka w Polsce:

Polecona Przesyłka

Przesyłka powinna dochodzić w ciągu kilku dni, często w praktyce inaczej. 

Większość paczek dochodzi w terminie (od 1 do 4 dni roboczych).

Czas wysyłki może wynieść do 7 dni roboczych. 

Niestety ta forma przesyłki nie jest w pełni monitorowana - po nr śledzenia wiemy kiedy jest nadana i odebrana.

Czasami zdarza się tak, że listonosz nie zabiera przesyłki z poczty i nie zostawia też awizo - jeśli do Twojej skrzynki mailowej trafiła od nas informacja o wysyłce paczki i w ciągu 1-4 dni roboczych od jej otrzymania nadal nie ma przesyłki, bardzo prosimy o kontakt z nami (powinnien byc wysłany mailem). Należy wtedy odwiedzić urząd pocztowy odpowiadający Twojemu miejscu zamieszkania i zapytać o przesyłkę - na 99% znajduję się w Urzędzie Pocztowym. Numer przesyłki wysłany jest mailem. Koszt 9,96 zł.

Wysyłka za granicę:

Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej - Przesyłką listową z zadeklarowaną wartością  - priorytetową (jeśli umowa Poczty Polskiej z danym Państwem na to pozwala).

Minimalna wartość zamówienia dla wysyłek w Europie to 50 zł brutto, chyba, że konkretna promocja stanowi inaczej.

Płatność może być realizowana tylko z góry pomocą serwisu Przelewy24.

Koszt wysyłki uzależniony jest od wagi produktów, standardowo wynosi ok 45 zł brutto (w przypadku większego zamówienia skontaktujemy się mailowo, by potwierdzić cenę wysyłki)

Płatności

  1. Akceptujemy tylko płatności z góry za pośrednictwem serwisu Przelewy24.
  2. Klient może wybrać następujące formy płatności:
  • szybkim przelewem internetowym: Przelewy24
  • kartą kredytową lub płatniczą: Przelewy24

Więcej informacji na stronie: 

Odstąpienie od Umowy. Reklamacje

Zwrot bez podania przyczyny

Klient, ciągu 30 dni od daty odebrania przesyłki może zrezygnować z zakupu (odstąpić od umowy kupna bez podania przyczyny) towaru. Zakupione produkty nie mogą być używane, ani nie mogą posiadać śladów użycia. 

Może wykorzystać następujący tekst formularza:

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Adresat
Wibo Monika Adamczak
ul. Kościerska 11
83-300, Kartuzy
email:[email protected]

Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*)

...................................................................................................................................................................

...................................................................................................................................................................

...................................................................................................................................................................

Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

...................................................................................................................................................................

Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

...................................................................................................................................................................

Adres konsumenta(-ów)

...................................................................................................................................................................

Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

...................................................................................................................................................................

Data

...................................................................................................................................................................

*) Niepotrzebne skreślić.

Produkt zwracamy w stanie niezmienionym chyba, że zmiana była konieczna w ramach zwykłego zarządu.

Zwroty i wymiana towaru

  1. Nie musisz się już obawiać, że nie zdążysz dokonać zwrotu lub wymiany produktu zakupionego w naszym sklepie internetowym.
  2. Z przyjemnością informujemy, że możesz odstąpić od umowy w ciągu 30 dni od daty dostarczenia zamówienia.
  3. Kupując w naszym sklepie masz pewność udanych zakupów.

Każdemu klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22 [1] Kodeksu Cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego www.lovelymakeup.pl przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru, bez podania przyczyny, w terminie opisanym poniżej.

Termin

Prawo do odstąpienia przysługuje konsumentowi w nieprzekraczalnym terminie 30 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez konsumenta towaru. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem konsument wyśle oświadczenie na adres podany powyżej.

Wyłączenie prawa odstąpienia
Produkt zwracamy w stanie naruszonym

Zwrot świadczeń

  1. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą.
  2. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
  3. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty poinformowania sklepu.

Koszty zwrotnego dostarczenia towaru obciążają konsumenta, o ile odstąpienie nie zostało wywołane faktem choćby przejściowej niemożności spełnienia przez www.lovelymakeup.pl świadczenia o właściwościach zamówionych przez konsumenta.

W jaki sposób odesłać produkt?

Aby odesłać produkt należy zalogować się do działu reklamacji (link poniżej), następnie należy dodać nową reklamację klikając w link "dodaj reklamację". Po wypełnieniu wszystkich niezbędnych pól należy wydrukować dodaną reklamację, podpisać i odesłać razem z produktem. 

Przejdź do działu REKLAMACJE na swoim koncie. 

Sklep gwarantuje zwrot pieniędzy, które zostaną zwrócone, przelewem na konto, z którego nastąpiła wpłata.

Reklamacje

Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres sklepu:

WIBO
ul. Kościerska 11,
83-300 Kartuzy.

Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączy Formularz Reklamacyjny.

Formularz reklamacyjny

Numer zamówienia (Faktury): ………………………………………………………………………………………………………………….

Imię i nazwisko nabywcy / Firma: …………………………………………………………………………………………………..

Tel.: …………………………………….

E-mail: …………..…………………………………………………………………………………..

Numer konta bankowego:………………………………………………………………………………………………………………

Nazwa Produktu:

...................................................................................................................................................................

...................................................................................................................................................................

...................................................................................................................................................................

Powód Reklamacji:

...................................................................................................................................................................

...................................................................................................................................................................

...................................................................................................................................................................

Preferowany sposób rozpatrzenia reklamacji:

A) Wysłanie nowego produktu

B) Zwrot pieniędzy

C) Kupon o wartości reklamowanego produktu (ważny 1 rok od wystawienia)

Adres do doręczenia nowego produktu (w przypadku, gdy różni się od tego w pierwotnym zamówieniu):

Imię i Nazwisko: ………………………………………………………………………….

Adres:…………………………………………………………………………………………..

Miasto:…………………………………………………………Kod pocztowy:………………………….

Kontakt (tel., email):………………………………………………………………………

Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pozbawiany wad, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasu magazynowego), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu www.lovelymakeup.pl oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie Klientowi na podany adres e-mail.

DANE OSOBOWE – WYKORZYSTANIE I PRZETWARZANIE ZAKUPY ONLINE

 

Szczegóły przetwarzania danych osobowych oraz ich ochrony zawiera Polityka Prywatności. Jednak wskazujemy poniżej najważniejsze informacje:

 

Dlaczego używamy Twoich danych osobowych?


Używamy Twoich danych osobowych do zarządzania zakupami dokonanymi online w WIBO w celu przetwarzania Twoich zamówień i zwrotów oraz wysyłania Ci powiadomień o statusie dostawy lub w przypadku jakichkolwiek problemów z dostawą produktów.  Będziemy używać Twoich danych osobowych do zarządzania Twoimi płatnościami. Będziemy też używać Twoich danych do przetwarzania reklamacji i zgłoszeń gwarancyjnych dotyczących produktów.

 

Dzięki danym osobowym możemy Cię zidentyfikować i sprawdzić, czy Twój wiek kwalifikuje Cię do zakupów online, a także potwierdzić Twój adres z podmiotami zewnętrznymi. 
Chcemy zaoferować Ci różne metody płatności i dokonamy analizy, aby sprawdzić, jakie metody płatności są dla Ciebie dostępne w tym celu sprawdzimy Twoją historię płatności i historię wiarygodności kredytowej. 

 

Jakie dane osobowe przetwarzamy?

Będziemy przetwarzać następujące dane osobowe: 

* dane kontaktowe, takie jak imię i nazwisko, adres, adres e-mail i numer telefonu
* informacje na temat płatności i historię płatności
* informacje kredytowe
* informacje na temat zamówień

 

Jeśli masz konto WIBO, będziemy też przetwarzać Twoje dane osobowe przekazane w związku z tym kontem lub członkostwem, m.in.: 

* identyfikator konta lub członkostwa
* historię zakupów

 

Kto ma dostęp do Twoich danych osobowych?


Twoje dane osobowe, które są przekazywane podmiotom zewnętrznym, są używane tylko do świadczenia Ci wymienionych powyżej usług. Otrzymują je firmy, które potwierdzają Twój adres, agencje komunikacji, które wysyłają potwierdzenia zamówień, magazyny i firmy kurierskie, które dostarczają zamówienia, firmy realizujące płatności w celu przetworzenia płatności, agencje badania wiarygodności kredytowej w celu weryfikacji tożsamości i sprawdzenia zdolności kredytowej oraz firmy windykacyjne.

 

Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Twoje dane osobowe?


WIBO musi przetwarzać Twoje dane osobowe, aby być w stanie świadczyć usługi i dostarczać zamówienia. 
Pamiętaj, że wiele tych firm ma niezależne prawo do przetwarzania Twoich danych osobowych lub jest do tego zobowiązanych.

Postanowienia Końcowe

W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie będą miały przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego.