1. Płatność

Klient może wybrać następujące formy płatności on-line:

  • Płatność z góry - szybkim przelewem internetowym: Przelewy24.
  • Płatność z góry - kartą kredytową lub płatniczą: Przelewy24.
  • Przesyłki zagraniczne mogą być opłacane wyłącznie z góry za pomocą serwisu Przelewy24.

UWAGA:
W przypadku, gdy nie będzie możliwość opłacenia zamówienia poprzez Przelewy24, wówczas prosimy o dokonanie zwykłego przelewu.

nr konta:
78 1160 2202 0000 0003 3216 3581
WIBO ul. Kościerska 11, 83-300 Kartuzy.

w tytule przelewu proszę wpisać nr zamówienia. Potwierdzenie prosimy przesłać na adres: sklep@sklepwibo.pl, co znacznie przyśpieszy realizację zamówienia.

UWAGA: Zamówienia, które nie zostaną opłacone w ciągu 2 dni roboczych od dnia ich złożenia są automatycznie anulowane (nie są realizowane).


2. Wysyłka

Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej - przesyłką poleconą.
Dokładamy wszelkich starań, aby zamówiony towar wysłać w ciągu 5 dni roboczych od zaksięgowania płatności na naszym rachunku.

Towar jest zabezpieczony i zapakowany w kopertę bąbelkową. Nadawcą paczki jest firma Wibo sp. zoo sp. k  - sklep wysyłkowy. Koszt dostarczenia przesyłki pokrywany jest przez kupującego.

Sklep nie ponosi odpowiedzialności za błędne lub niepełne dane adresowe (brak numeru ulicy lub nazwy Firmy, jeśli wysyłka nie jest na adres domowy) podane przez Klienta skutkujące niedostarczeniem przesyłki (brak możliwości znalezienia przez listonosza adresata przesyłki). Wysłanie zamówienia po otrzymaniu przez Sklep zwrotu przesyłki jest możliwe jedynie po dokonaniu dodatkowej wpłaty za dostawę.

UWAGA: prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na podanie prawidłowych i kompletnych danych oraz wpisanie ich w odpowiednie miejsca w formularzu. W przypadku wątpliwości co do poprawności danych prosimy o kontakt mailowy ze sklep@sklepwibo.pl.



WYSYŁKA W POLSCE

Przesyłka polecona. Przesyłka powinna dochodzić w ciągu kilku dni. Większość paczek dochodzi w terminie (od 1 do 4 dni roboczych). Niestety ta forma przesyłki nie jest w pełni monitorowana - po nr śledzenia wiemy, kiedy jest nadana i odebrana.

UWAGA: Czasami zdarza się tak, że listonosz nie zabiera przesyłki z poczty i nie zostawia też awizo - jeśli do Twojej skrzynki mailowej trafiła od nas informacja o wysyłce paczki i w ciągu 1-4 dni roboczych od jej otrzymania nadal nie ma przesyłki, bardzo prosimy o kontakt z nami celem uzyskania numeru paczki (powinien być wysłany mailem). Należy wtedy odwiedzić urząd pocztowy odpowiadający Twojemu miejscu zamieszkania i zapytać o przesyłkę - na 99% znajduję się w Urzędzie Pocztowym.

Koszt: 9,96 zł.



WYSYŁKA ZA GRANICĘ

Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej - przesyłką listową z zadeklarowaną wartością - priorytetową (jeśli umowa Poczty Polskiej z danym Państwem na to pozwala).

UWAGA: Płatność może być realizowana tylko z góry pomocą serwisu Przelewy24.

Koszt wysyłki uzależniony jest od państwa docelowego oraz wagi produktów (standardowo wynosi ok 50-60 zł brutto, a w przypadku większego zamówienia skontaktujemy się mailowo, by potwierdzić cenę wysyłki).